A healthy disregard for the impossible

Intuiție vs. cifre

“My biggest regrets are the moments that I let a lack of data override my intuition on what’s best for our customers” a scris fostul CEO Groupon în scrisoarea cãtre angajați dupa ce a fost dat afară de la conducerea companiei.

Când ai un start-up și ești la început îți bazezi multe decizii, poate majoritatea, pe intuiție. Simți ce vrei să faci și acționezi rapid pentru că nu ai timp și resurse să aștepți până când decizia ta va putea fi susținută de cifre. Apoi crești și începi să gândești și să iei decizii bazate tot mai mult pe cifre și metrici. De multe ori insă, o decizie luată rapid și bazată pe intuiție face mult mai mult pentru client, și implicit pentru business, decât una amânată “până avem cifre” sau mai rău, una neluată deloc.

1 comentariu la Intuiție vs. cifre

  1. Sâmbătă, 2 Martie, 2013 at 1:55 pm | Permalink

    Exact pasajul ăsta mi-a atras și mie atenția și am vrut să scriu pe blog despre asta. Nu că aș fi un data freak, dar și eu la rândul meu am făcut această greșeală, adică nu m-am gândit în primul rând la client și la experiența lui cu produsul meu.

Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

  • Unde mă găsești

  • Instagram stuff

  • Categorii