În sfârșit putem bifa sediul Trilulilu ca atracție turistică!
Cluj Brands Tour e (încă) o inițiativă faină marca TVdece care, după cum bine-i sugerează numele, e un tur al bloggerilor la sediile celor mai reprezentative branduri clujene. Un tur al orașului ceva mai altfel, care va avea loc în 9-10 septembrie 2011. Brandurile de la aceasta ediție vor fi: Banca Transilvania, Napolact, Vitacom, Farmec, Jolidon, Ursus și Trilulilu.
E genul de inițiativă din care atât bloggerii cât și companiile câștiga mult. Bloggerii au ocazia de a-i vedea “la ei acasă” pe cei despre care scriu (sunt convins ca vor exista surprize legate de diferența dintre percepția brandului în online si prezența fizică a companiei), iar companiile vor afla că bloggerii sunt oameni cu buletin, nu doar adrese web sau de e-mail, cu care poți comunica mai mult decât prin forward la un comunicat de presă. Vorba lui Liviu, nu mșcă!