A healthy disregard for the impossible

Cluj Brands Tour: turul brandurilor clujene

În sfârșit putem bifa sediul Trilulilu ca atracție turistică! :D

Cluj Brands Tour e (încă) o inițiativă faină marca TVdece care, după cum bine-i sugerează numele, e un tur al bloggerilor la sediile celor mai reprezentative branduri clujene. Un tur al orașului ceva mai altfel, care va avea loc în 9-10 septembrie 2011. Brandurile de la aceasta ediție vor fi: Banca Transilvania, Napolact, Vitacom, Farmec, Jolidon, Ursus și Trilulilu.

E genul de inițiativă din care atât bloggerii cât și companiile câștiga mult. Bloggerii au ocazia de a-i vedea “la ei acasă” pe cei despre care scriu (sunt convins ca vor exista surprize legate de diferența dintre percepția brandului în online si prezența fizică a companiei), iar companiile vor afla că bloggerii sunt oameni cu buletin, nu doar adrese web sau de e-mail, cu care poți comunica mai mult decât prin forward la un comunicat de presă. Vorba lui Liviu, nu mșcă!

Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>