A healthy disregard for the impossible

Post de nişă

Am început să cred că există tot mai mulţi oameni care folosesc anumite cuvinte doar pentru că le place cum sună. De exemplu aud cuvântul “nişă” în exces în ultimul timp. Ştiu că sună mişto, dar prieteni, un segment mare de piaţă nu e o nişă. “Pe nişa de video sharing” sunt destui încât să formeze un ditai segmentul de piaţă. Nu eu am zis, nenea Kotler a zis.

“… a business that focuses on a niche market is addressing a need for a product or service that is not being addressed by mainstream providers. A niche market may be thought of as a narrowly defined group of potential customers” (via Wikipedia)

Ok?

3 comentarii la Post de nişă

  1. Marți, 1 Aprilie, 2008 at 3:07 am | Permalink

    ok :) )

  2. Seba's Gravatar Seba
    Marți, 1 Aprilie, 2008 at 8:37 am | Permalink

    Adevar graiesti, nisa imi zgarie si mie urechea. mai sunt si altele prin “blogosfera” .ro, dar atsa are greutatea lui.

  3. Jan's Gravatar Jan
    Marți, 1 Aprilie, 2008 at 3:14 pm | Permalink

    Unele produse de nisa ajung main stream. Noi cand am pornit cu conceptul de time tracker la Paymo (www.paymo.biz) era o nisa.
    Pana am lansat serviciul au mai aparut vreo 20 de servicii similare… devine mainstream :)

Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>