Cum să atragi investitori pentru startup-ul tău

Transformă-ți ideea într-un startup finanțat! Învață pașii practici pentru a atrage investitori și a crește rapid

CURS ONLINE

Acest curs îți oferă acces la cunoștințele și resursele necesare pentru a obține finanțarea de care ai nevoie pentru a-ți dezvolta startup-ul tech.

Ce spun antreprenorii care au urmat cursul:

Dragoș Stan

CEO & Co-fondator, Servify

"Pot sa ma numesc cu adevarat antreprenor de la 21 ani, iar pana acum am facut investitii diverse, unele foarte bune, unele foarte proaste. Am dat faliment cu 2 afaceri, am pierdut bani si am invatat cate ceva din fiecare.

Poate ca par cuvinte mari, dar iti spun din suflet ca investitia in cursul tau o incadrez la cele mai bune investitii.

Am ascultat podcastul de la Upgrade100 si cineva spunea in comentarii ca ar trebui sa dai informatiile gratuit. Hai sa ne imaginam ca traim intr-o lume perfecta si persoana respectiva voia sa transmita ceea ce gandesc eu… raportat la cantitatea si calitatea informatiilor primite, cursul e GRATUIT.

Felicitari si multumesc!"

Alexandru Huzău

Co-fondator & CEO, Yload

”Pentru startup-ul meu cursul asta este ca o manusa pentru ca acum suntem in faza in care urmeaza sa lansam in piata produsul dar cum 2020 nu a fost cel mai bun an pentru noi financiar vorbind resursele de dezvoltare sunt foarte limitate. Asta ne incetineste procesul de dezvoltare si automat ne pune in postura in care sa cautam investitori chiar din faza asta, ceea ce este un lucru destul de greu de realizat mai ales ca nu avem tractiune.

O mare parte din ziua de ieri am petrecut-o aici in platforma incercand sa preiau cat mai multe informatii pentru chiar ieri dupa ce am cumparat cursul a venit un mail de la un posibil investitor iar asta m-a facut sa petrec mai mult timp in platforma.

Vroiam sa iti zic ca am pus in practica in call-ul de astazi ce am invatat de la tine in primul capitol si ghici ce? … a functionat fff bine, m-am simtit ca si cum mi-ai zis de ieri ce o sa ma intrebe astazi ei si asta cred ca pana la urma e cel mai important lucru, ceva care nu te invata nimeni dar am invatat ieri de la tine.”

Daniel Cîrstoaia

Consultant SAP CRM, ABAP Programmer

"E super cursul! Unele chestii, ici colo, le mai stia, cred, fiecare, dar feels good sa stii ca aproape totul e acolo in curs. In ceea ce ma priveste, multe chestii nu le stiam. Si, asa e, costa foarte mult o gresala mica ca nu te-ai gandit la un mic detaliu la timp. Ca atunci cand faci o casa :) Vreau semineu, dar n-am facut cos de fum in faza la rosu, n-am gandit pe unde trec cablurile prin pereti, incalzirea, etc. Ma va costa semineul ala de 10 ori mai scump... Daca chiar il mai vreau si nu renunt.

Template-urile din bonus chiar sunt niste insight-uri foarte bune!"

Ce primești dacă te înscrii la acest curs:

  • Acces pe viață la toate modulele și lecțiile cursului, cu acces la toate upgrade-urile și bonusurile viitoare

  • Curs online în limba română, primul de acest fel, adaptat la contextul din țara noastră

  • Conținut pre-înregistrat, ca să poți parcurge cursul în timpul tău, oricând dorești

  • 20+ ore de conținut video concentrat cu exemple reale și studii de caz

  • 40+ documente și template-uri editabile, pe care sa le folosești în startup-ul tău

  • Exerciții și quiz-uri, care sa te ajute să asimilezi informația din curs

  • Certificat de absolvire la finalul cursului

  • Acces la o comunitate de fondatori de startups cu care să împărtășești experiențe

Cuprinsul cursului

Descoperă mai jos lecțiile la care vei avea acces în curs. Bucură-te GRATUIT de câteva din lecțiile cursului!

Introducere

Bun venit la curs!
La ce să te aștepți când atragi bani de la investitori
Mindset Session: Focus

1. Fundamentele unui startup de succes

Introducere
1.1 Echipa
1.2 Produsul
1.3 Piața
1.4.1 Modelul de business - Introducere
1.4.2 Modelul de business: Business Model Canvas (WORKSHOP)
1.5.1 Concurența: Introducere
1.5.2 Concurența: Avantajele competitive
1.5.3 Concurența: Defensibility (metodele de apărare)
Preview
1.6 Strategia de Go To Market
1.7 Market Timing
1.8 Strategia de Exit
1.9 Pivotarea
Rezumat Capitol 1
TEST - Capitolul 1
BONUS 1: Crearea unui P&L (Buget de Venituri și Cheltuieli)
BONUS 2: Cashflow-ul. Cum să urmărești Cash-ul
BONUS 3: Impactul Prețului în strategia ta de business

2. Pregătirea pentru a atrage investiție

Introducere
2.1 Sweat Equity sau Chiar ai nevoie de bani?
2.2 Surse de finanțare pentru startup-uri early stage: Introducere
2.2.1 Surse de finanțare: Bootstrapping
2.2.2 Surse de finanțare: Credite bancare
2.2.3 Surse de finanțare: Granturi / Fonduri Europene
2.2.4 Surse de finanțare: Cei trei ”F”
2.2.5 Surse de finanțare: Angel investors
2.2.6 Surse de finanțare: Incubatoare & Acceleratoare
2.2.7 Surse de finanțare: Crowdfunding
2.2.8 Surse de finanțare: Fonduri de tip Venture Capital
2.2.9 Surse de finanțare: Investitori corporate
2.2.10 Surse de finanțare: Alte surse de finanțare
2.2.11 Surse de finanțare: Rezumat
2.3 Investitorul potrivit pentru etapa la care se află startup-ul tău
2.4 Totul despre fondurile tip Venture Capital: Introducere
2.4.1 Totul despre fondurile tip Venture Capital: Ce sunt si cum funcționează
2.4.2 Totul despre fondurile tip Venture Capital: Durata de viață a unui fond (Lifecycle)
2.4.3 Totul despre fondurile tip Venture Capital: Factorii de decizie și structura echipei unui VC
Preview
2.4.4 Totul despre fondurile tip Venture Capital: Investment focus
2.4.5 Totul despre fondurile tip Venture Capital: Investment style
2.4.6 Totul despre fondurile tip Venture Capital: Lead Investor & Co-investor
2.4.7 Totul despre fondurile tip Venture Capital: Rezumat
2.5 Cum fac bani și cum decid să investească fondurile VC: Introducere
2.5.1 Cum fac bani și cum decid să investească fondurile VC: Motivația financiară
2.5.2 Cum fac bani și cum decid să investească fondurile VC: Formula matematică din spatele deciziei finale de investiție
2.6 Investitorul ideal: Ce să cauți și ce să eviți la un investitor
2.7 Mindset session: Încrederea de sine și poziționarea față de investitori
2.8 Ce întrebări să pui investitorilor
2.9 Câți bani să ridici de la investitori
2.10 Planificarea rundei de finanțare. Mindset session: Pregătirea mentală și setarea așteptărilor
2.10.1 Planificarea rundei de finanțare: Pașii unei runde de finanțare
Rezumat Capitol 2
TEST - Capitolul 2

3. Cum să găsești și să contactezi investitori

Introducere
3.1 Când e momentul bun să contactezi investitori
3.2 Unde și cum poți găsi investitori
3.3 Workshop: Cum să fii organizat când contactezi investitori
3.4 Mindset session: Ce calități caută un investitor la un antreprenor
3.5 Cum să îți crești vizibilitatea profilului tău de antreprenor
3.6 Cum să obții întâlniri cu investitori: Introducere
3.6.1 Cum să obții întâlniri cu investitori: Research
3.6.2 Cum să obții întâlniri cu investitori. Obiectivul tău: Obține prima întâlnire
3.6.3 Cum să obții întâlniri cu investitori: Cum să scrii un e-mail către un investitor
3.6.4 Cum să obții întâlniri cu investitori: Rezumat
3.7 Prima întâlnire cu investitorii: Introducere
3.7.1 Prima întâlnire cu investitorii: Ce întrebări vei primi de la investitori
Preview
3.7.2 Prima întâlnire cu investitorii: Ce să faci după o întâlnire cu un investitor
3.7.3 Prima întâlnire cu investitorii: Rezumat
3.8 Cum să atragi mai mulți investitori odată
3.9 Mindset Session: Cum să gestionezi refuzurile
3.10 Cum să îți adaptezi strategia după întâlnirile cu investitorii
Rezumat Capitol 3
TEST - Capitolul 3

4. Cum să creezi și să prezinți pitch-ul către investitori

Introducere
4.1 De ce pitchul perfect nu există
Preview
4.2 Care e diferența dintre Pitch Deck și Investor Deck
4.3 Cum să creezi un Elevator Pitch
4.4 Cum să creezi un Pitch Deck: Introducere
4.4.1 Cum să creezi un Pitch Deck: Conținutul Pitch Deck-ului
4.4.2 Cum să creezi un Pitch Deck: Design-ul Pitch Deck-ului
4.4.3 Cum să creezi un Pitch Deck: Rezumat
4.5 WORKSHOP: Analiză pitch deck-uri faimoase
4.6 Cum să prezinți un Pitch
4.7 WORKSHOP: Analiză prezentări video pitch-uri faimoase
4.8 Ce conține un Investor Deck
Rezumat Capitol 4
TEST - Capitolul 4
BONUS 1: Cum să creezi un One Pager
BONUS 2: Cum să câștigi o competiție de startup pitching: Introducere
BONUS 2.1: Cum să câștigi o competiție de startup pitching: Analiză pitch-uri
BONUS 3: Pitch Deck-uri
BONUS 4 - Pitch-uri Video

5. Finalizarea rundei de investiție

Introducere
5.1 Cum să stabilești Evaluarea startup-ului tău (Pre-money și Post-money)
5.2 Cum să gestionezi actionariatului intr-un startup: Introducere
5.2.1 Cum să gestionezi actionariatului intr-un startup: Equity
5.2.2 Cum să gestionezi actionariatului intr-un startup: Cap Table
5.2.3 Cum să gestionezi actionariatului intr-un startup: Diluarea acțiunilor
5.2.4 Cum să gestionezi actionariatului intr-un startup: Rezumat
5.3 Cum să gestionezi acțiunile fondatorilor și angajaților cheie
5.4 Cum să te ferești de Dead Equity
5.5 Cum să te folosești de un Stock Options Plan
5.6 Board of Advisors și Board of Directors: Introducere
5.6.1 Board of Advisors și Board of Directors: Board of Advisors
5.6.2 Board of Advisors și Board of Directors: Board of Directors
5.6.3 Board of Advisors și Board of Directors: Rezumat
5.7 Cum să îți protejezi Proprietatea Intelectuală (IP)
5.8 Tipuri de instrumente de investiții: Introducere
5.8.1 Tipuri de instrumente de investiții: Equity Round
Preview
5.8.2 Tipuri de instrumente de investiții: Convertible Note
5.8.3 Tipuri de instrumente de investiții: SAFE Note
5.8.4 Tipuri de instrumente de investiții: Rezumat
5.9 Cum să negociezi un Term Sheet
5.10 Procesul de Due Dilligence
5.11 Contractul final de investiție: Subscription and Shareholders' Agreement (SSHA)
5.12 Trecerea peste linia de sosire
Rezumat Capitol 5
TEST - Capitolul 5
BONUS 1: Cum poți afla la ce evaluare ar fi dispus un investitor să investească
BONUS 2: Cum să gestionezi relația cu investitorii după finalizarea investiției

Final

Final & Mulțumiri

Resurse utile

Glosar de termeni

De ce acest curs este o investiție inteligentă:

"Cum să atragi investitori în startup-ul tău" este cel mai complet curs online axat pe nevoile antreprenorilor români care își doresc să atragă bani de la investitori

În curs, expun pas cu pas cum să faci ca să găsești investitori cărora să le obții interesul și finanțarea.

Am început să scriu cursul, vrând să fie “un macro guideline”, dar la fel ca orice “produs” care crește, și crește… cursul a ajuns să cuprindă cele mai detaliate informații din experiența mea.

E pentru prima dată când expun tot ce am învățat în ultimii 15 ani de antreprenoriat. După mai multe exituri de succes și multiple runde de investiții atrase, fiind implicat în ipostaze în care sunt investitor și advisor pentru diverse startup-uri, am ales să filmez cap-coadă tot procesul pe care un antreprenor trebuie să îl stăpânească dacă vrea să obțină finanțare de la un investitor.

Ce vei descoperi în acest curs:

PROCES concret pentru a atrage investiții

  • La fel ca orice etapă din dezvoltarea unei afaceri, atragerea de investiții este un proces. Care are etape.

  • Dacă sari peste etape, dacă ai impresia că poți să scurtezi drumul prin diverse căi, riști să nu fii pregătit când ajungi în fața investitorilor.

Care sunt FUNDAMENTELE unui startup construit bine

  • Cea mai întâlnită greșeală când discut cu antreprenori care își doresc să obțină fonduri n-are legătură cu pitch-ul lor, cu produsul sau modelul de business.

  • Pur și simplu, nu au fundamentele unei afaceri bine puse la punct.

  • E ca și când alegi să investești cel mai puțin în fundația unei case, pentru că te entuziasmează cum va arăta etajul 1.

  • Dacă n-ai fundamentele bine clarificate și apoi adaptate startupului tău, ai toate șansele să nu obții bani de la investitori, pentru că nu vor avea încredere că fundația ta e capabilă să susțină “etajele” despre vorbești în pitch.

INSIGHTS despre unde găsești și cum contactezi investitori

  • Investitorii par greu de găsit. Pare că se ascund ca să nu mai vină antreprenori să le ceară bani și despre unii dintre ei deja se nasc povești despre preferințe, comportament, duritate.

  • Dar nu e întotdeauna așa.

  • Investitorii sunt și ei oameni e business. Care au însă un model de business diferit de al tău. Dar la fel ca tine, caută să se dezvolte, să își împlinească o listă de obiective și să facă bani. Întrebarea e: ești pregătit să stai față în față cu ei și să le oferi ce caută?

CONSTRUCȚIA unui pitch câștigător

  • Pitch-ul perfect nu există.

  • Există zeci de articole și păreri despre pitching. Trucuri, idei, ce să faci, ce să nu faci, cum să zici sau să întrebi… Dar adevărul e că tu trebuie să-ți creezi pitch-ul potrivit. Potrivit pentru ideea ta, pentru oamenii în fața cărora stai și pentru obiectivul pe care îl vrei atins.

  • Iar pitch-ul în sine nu e suficient și nu va fi niciodată perfect.

  • Pe lângă asta, există mai multe materiale de care ai nevoie și îți arăt cum să le creezi, pe toate, în curs.

GHID pentru cum finalizezi o rundă de investiție

  • Obișnuiesc să zic că o rundă de investiție nu este finalizată până când nu vezi banii în cont. După zeci de momente în care ideile mele și ale partenerilor mei au fost lăudate și-am primit promisiuni de fel și fel, am învățat să nu ne mai entuziasmăm până când banii nu apar în cont.

  • Un proces are un început. Dar devine complet DOAR dacă știi cum să-l închei.

Ce primești pentru investiția ta:

  • Un curs care te poate ajuta la fiecare etapă de dezvoltare a startup-ului tău

  • 5 Module

  • 80+ de lecții video

  • 40+ resurse descărcabile

  • În total, peste 20 de ore de informație concentrată, la obiect, adaptată la realitatea de azi, unde găsești procesul cap-coadă ca să ridici bani de la investitori.

  • Acces complet, pe viață, la curs și resurse premium pentru doar 3999 lei (TVA inclus).

Exemplu de succes

Startup-ul Yload a atras investiții semnificative după ce Alex, fondator & CEO, a urmat acest curs

După curs, Yload a ridicat 400.000 Euro, iar mai apoi a atras un investitor strategic major

Pe Alex Huzău, fondator și CEO la Yload l-am cunoscut datorită acestui curs. A fost unul din primii cursanți și, zic eu, unul dintre cei mai vocali dintre ei. A știut din primul moment că acest curs i se va potrivi "ca o mănușă", cum zicea chiar el.

După finalizarea cursului, am ținut o legătură strânsă cu Alex și echipa Yload. Ba mai mult decât atât, am devenit și eu investitor în proiect.

În runda de tip Seed, Yload a reușit să atragă peste 400.000 Euro din campania desfășurată pe Seedblink, la o evaluare de 2 milioane de Euro.

A fost doar începutul, pentru ca mai apoi Yload a devenit una dintre companiile cu cea mai rapidă creștere din domeniul logistic din România, dezvoltând un sistem logistic complet, utilizat de transportatori sau case de expediții.

Succesul Yload a atras atenția Fracht - unul dintre cei mai mari playeri din domeniul expedițiilor internaționale - cu operaţiuni în 70 de ţări şi peste 140 birouri în lume.

Yload și Fracht au încheiat un partneriat de tip joint venture, lansând Fracht România. Restul, cum se spune, e istorie.

Sunt extrem de bucuros că am reușit prin cursul meu și mai apoi prin colaborarea noastră să reprezint o mică parte din povestea succesului lui Alex și Yload.

Cine sunt eu, Sergiu Biriș, și DE CE AM CREAT acest curs

Salutare,

Dacă citești aceste rânduri, ai ajuns probabil aici după un ad sau după ce m-ai ascultat într-un video pe net sau în podcastul Neascultătorii vorbind despre startup-uri, investiții și viața de fondator de startup.

Ce știu eu despre toate astea? Well, destul de multe. Se zice că în online 1 an înseamnă 4 ani de offline, ceea ce practic m-ar face un ”tânăr dinozaur” al online-ului românesc.

Începuturile mele au fost în Cluj-Napoca prin 2005 într-o perioadă când Internetul era încă ceva exotic pentru România. Atunci, după terminarea facultății, mi-am înființat propria agenție de web design. Am construit proiecte pentru foarte mulți clienți, din toată lumea, multe din ele câștigătoare de premii pe la competiții.

Prin 2006 însă eram sătul de clienți și de servicii. Mă simțeam ca hamsterul pe roată și simțeam nevoia de ceva nou. Atunci, împreună cu prietenul meu Andrei Dunca, am decis să lansăm un prim startup propriu, care s-a materializat în Trilulilu, ”YouTube de România”, cum l-au numit Business Magazin. Odată lansat, site-ul a explodat în trafic și popularitate, iar noi ne-am făcut locul ”pe hartă”.

Trilulilu a fost primul site din România evaluat la 1 milion de Euro, în 2007, când am atras primul investitor. Aveam 24 de ani. Mai apoi, în 2008, site-ul a fost evaluat la 2.5 milioane de Euro și am făcut exit parțial din proiect, un investitor plătind peste 1 milion de Euro ca să cumpere pachetul de acțiuni majoritar. Ce vremuri!

Povestea a continuat însă, iar în 2011 Trilulilu a ajuns să fie site-ul nr.1 din România, primul care atingea borna de 3 milioane de vizitatori unici pe lună. A urmat o poveste foarte faină, cu urcușuri și coborâșuri, iar site-ul s-a vândut în cele din urmă către o companie de media & entertainment.

În paralel, ce avea lumea să afle ani mai târziu, eu și cu Andrei construiam încă un startup, cu o idee inovatoare pentru acele vremuri: aceea de a afișa reclame în video-uri. Da, genul de reclame la care acum dai skip, fără să te uiți. De la asta a pornit LiveRail, de la simpla idee de a introduce reclame în video-uri, tehnologie care nu exista în piață la acel moment.

În timp, susținut de 12 milioane de dolari investiții, LiveRail a crescut într-un ritm incredibil, ajungând în 7 ani să fie una din platformele top 3 la nivel mondial, ”luptându-se” cot la cot cu Google, Yahoo sau Facebook. LiveRail genera deja 100 milioane de dolari venituri pe an și era profitabilă în 2014, când Facebook (Meta) a decis să cumpere compania pentru aproximativ 500 milioane de dolari. Poate știi vorba … ”Overnight success usually takes 15 years”. Cam așa a fost cu LiveRail, doar că au fost "numai" 7 ani.

Să știi însă că nu tot timpul am avut succes. Dimpotrivă, am avut foarte multe eșecuri și dezamăgiri. Unele startup-uri pe care le-am fondat, cu toată experiența anterioară, au eșuat. Atâta tot că le-am catalogat drept lecții, din care într-adevăr am învâțat extrem de multe. Lucruri pe care acum le pot împărtăși cu tine. Utiându-mă în urmă, la toate eșecurile pot spune că de cele mai multe ori un eșec e un ”blessing in disguise”. E bine că se închide o ușă, pentru că alta se deschide.

În cei 15 ani de când m-am ”lansat”, am avut foarte multe roluri: de web designer, om de produs, CEO, leader, om de marketing, de juridic, investitor, mentor, advisor… am purtat foarte multe pălării… pentru că uneori ești nevoit să lași capul jos și să te ocupi de ce foc arde în acel moment. Asta trebuie să faci într-un startup, să te descurci cu ce ai la îndemână până la momentul în care lucrurile vor fi mai așezate.

Dacă ar fi să îți povestesc toate peripețiile antreprenoriale și de investitor prin care am trecut, ar trebui să scriu o carte… ceea ce probabil voi face la un moment dat.

Deocamdată, am simțit că modul cel mai bun și productiv prin care să îți împărtășesc din experiența mea este prin acest curs, pe care l-am scris, înregistrat și editat timp de 10 luni, în timpul pandemiei. În el vorbesc despre foarte multe momente din cariera mea și intru mai în detaliu în povestea mea personală.

Am multe povești și lecții pentru tine, din care cu siguranță vei avea ce învăța și care te vor ajuta și pe tine să construiești un startup de succes.

Bine ai venit! Abia aștept să te învăț tot ce știu!

Câteva din startup-urile pe care le-am fondat sau cu care lucrez:

MultiversX

2022-Prezent

Head of Product

M-am alăturat echipei MultiversX (ex Elrond) în 2022, ca Head of Product. În timp, am trecut la conducerea a două dintre companiile grupului: xPortal (wallet digital) și xMoney (interimar) (instituție financiară cu licență de emitere de monedă electronică).

multiversx.com

xPortal

2022-Prezent

CO-FOUNDER & CEO

Wallet digital crypto, cunoscut înainte ca Maiar. Conduc acest proiect de când m-am alăturat echipei MultiversX. Proiectul are peste 1.6M de utilizatori.

xportal.com

xMoney

2023-Prezent

CEO interimar

Instituție financiară, una din cele două din România cu licență de e-money (emitent de monedă electronică), reglementată de Banca Națională a României.

xmoney.com

LiveRail

2007-2014

CO-FOUNDER

Achiziționată de Facebook (Meta) în 2014, pentru $500M. Poți vedea aici episodul din Neascultătorii cu povestea investițiilor și a exit-ului către Facebook.

liverail.com

Trilulilu

2007-2019

CO-FOUNDER & CEO

"YouTube de România". Primul site românesc de video sharing

Cel mai vizitat site din România în 2011, cu peste 3M vizitatori unici pe lună. A ridicat multiple runde de finanțare, fiind primul website românesc evaluat la €1M, apoi la €2,5M, în 2008.

trilulilu.ro

Zonga

2011-2019

CO-FOUNDER & CEO

Primul serviciu de music streaming din România, lansat în 2011

Vodafone și Universal Music au fost printre primii investitori. În perioada de vârf, Zonga a ajuns la peste 120.000 de abonați premium

zonga.ro

Apariții media

Am vorbit la România Te Iubesc despre ce îi ține pe antreprenori în spate

Articol despre investiția Vodafone în serviciul de music streaming Zonga

Articol pe TechCrunch despre exit-ul LiveRail către Facebook

O evaluare a Trilulilu după una din rundele de investiții organizate

Articol despre exit-ul Trilulilu către Digitap

Apariții video & podcast-uri

https://fb.watch/uVc-WKOtYl/

Nu riști absolut nimic când alegi să te înscrii la curs

Într-un startup tech respiri risc zilnic. Așa că m-am gândit că nu vrei să îți faci griji suplimentare, de asta acest curs vine cu o garanție:

Timp de 14 zile de când l-ai accesat, dacă nu îți oferă informații valoroase, poți să ceri banii înapoi. Și îi primești pe toți.

Întrebări frecvente & Garanții

Ce se întâmplă dacă m-am înscris, dar constat că acest curs nu e pentru mine?

Într-un startup tech respiri risc zilnic. Așa că m-am gândit că nu vrei să îți faci griji suplimentare, de asta acest curs vine cu o garanție:

Timp de 14 zile de când l-ai accesat, dacă nu îți oferă informații valoroase, poți să ceri banii înapoi. Și îi primești pe toți.

Pentru cine NU este acest curs?

Nu este pentru antreprenorii care nu țintesc spre a atrage investitori.

Nu este pentru antreprenorii care vor un business “obișnuit”, care sa le asigure confortul lunar.

Nu este pentru cei care nu sunt dispuși să muncească pentru a ajunge la succes.

Nu este pentru afaceri clasice. Și categoric nu este pentru cei care sunt doar curioși.

Mă flatează atenția... dar…

Cursul este special gândit pentru antreprenorii care vor sa construiască startup-uri tech care vor crește accelerat. Care urmăresc să cucerească piețe mari, globale. Pentru antreprenorii care vor să obțină finanțare și sunt dispuși să învețe intensiv din experiența de peste 15 ani a unui antreprenor devenit investitor.

Am un startup din alt domeniu, nu tehnologie. Este acest curs pentru mine?

Răspunsul pe scurt este NU. Acest curs este dedicat antreprenorilor din domeniul IT, care urmaresc sa atraga bani de la angel investors sau fonduri de Venture Capital (VC). Informatiile din curs sunt specifice și aplicate preponderent domeniului IT.

Încă nu am un startup, dar mă gândesc să lansez unul. E acest curs pentru mine?

DA. Acest curs te poate ajuta să îți gândești strategia de lansare a startup-ului pe fundații solide, iar mai apoi, când va fi momentul, să atragi investitori. E bine să știi din timp ce te așteapta.

Totodată, având acces pe viață la curs, el te poate ajuta în fiecare etapă pentru că poți accesa informațiile atunci când ai nevoie de ele.

Bonusurile din curs te pot de asemenea ajuta să îți gestionezi cashflow-ul sau să îți construiești un plan financiar.

Am nevoie cu adevărat de acest curs?

În lumea startup-urilor nu există garanții, cred că asta știi și tu, deja. Nici eu, după atâția ani și experiențe care m-au ajutat să mă dezvolt, nu am azi garanția că proiectele pe care lucrez vor ridica bani sau că vor ajunge unicorni. Nu știu câți bani vor fi, dacă va fi un exit sau de la ce investitori vor veni fondurile pentru creștere accelerată.

Ce știu precis este că:

  • Momentumul pentru startup-uri, mai ales cele tech, este cum nu a mai fost niciodată, pentru că, mai ales datorită pandemiei, online-ul a crescut accelerat și a apropiat și mai tare oameni din celălalt colț de lume;​

  • Dorința mea de a dezvolta startup-uri în România, fie singur, fie în parteneriat, fie prin acest curs, ca sprijin de la distanță pentru tine, nu a fost nicicând mai clar conturată; ​

  • Există, în piață, oameni care sunt curioși, dornici să investească și să dezvolte afaceri, dar caută calitate, claritate și lucru bine făcut.​

Iar acest curs îți oferă toate informațiile de care ai nevoie ca să te descurci în situațiile din care startup-ul tău poate câștiga.

Ce se întâmplă dacă nu mă înscriu la curs?

Pe scurt... nimic :) Dacă deja dezvolți un startup, rămâi în punctul în care ești acum și dezvolți cum știi ideea la care lucrezi sau la care te pregătești să lucrezi.

Poate ești încă angajat într-o companie unde ți-e bine, comod. Și nu e momentul potrivit pentru tine să riști cu un startup.

Înțeleg și respect asta.

Dar trebuie să ții minte:

O oră în fața unui investitor nu se pregătește în seara de dinainte de întâlnire. Și nici în săptămâna de dinainte de pitch. Pentru discuția cu un investitor te pregătești din clipa în care îți imaginezi modelul de business pe care vrei să-l dezvolți.

N-am promisiuni magice. Sau garanții pompoase. Pentru că nici eu și nici tu nu credem în ele.

Am informații. Am experiență. Am deschidere să devin sprijin pentru tine. Și-am ales să investesc energie, timp și bani ca să construiesc acest curs, tocmai pentru ca informația pe care am acumulat-o în 15 ani să ajungă la antreprenorii care chiar o vor aplica.

Când începe cursul?

Poți începe cursul când dorești tu. Cursul este ONLINE. Este un curs pre-înregistrat, deci îl poți parcurge oricând, în timpul tău. Vor exista și evenimente Live, pe care le voi anunța în avans.

Cât durează să parcurg cursul?

Depinde de tine. Odată ce ai acces în platformă, poți să urmărești toate lecțiile, în orice ordine vrei tu. Sunt 5 module, cu un total de peste 20 de ore de conținut. Poți să faci un maraton, într-un weekend sau poți să-ți propui să vezi un video / zi. Tu alegi. Îti recomand să îți propui un ritm încât să poți asimila informația. 

Trebuie să parcurg lecțiile într-o anumită ordine?

Am organizat toată informația în parcursul pe care îl văd eu logic. Dar nu e obligatoriu să vezi video-urile în ordinea sugerată de mine. Ai acces nelimitat. Folosește-l.

Pe ce platformă voi avea acces la curs?

Vei avea acces la curs chiar aici, pe sergiubiris.ro .

Când și cum primesc acces la platformă?

În procesul de plată vei crea un cont cu adresa ta de email si vei introduce o parolă.

După efectuarea cu succes a plății, vei acea acces imediat la curs, la tot conținutul, pe viață, nelimitat.

Pot achita cursul în rate?

Da, poți achita în 5 rate lunare, însă suma finală va fi puțin mai mare.

Știu că prețul cerut pentru acest curs este unul premium, însă la fel este și conținutul. L-am scris, înregistrat și editat pe parcursul a 10 luni de zile în timpul pandemiei. Am pus foarte multă pasiune și informații valoroase pe care nu le vei găsi în altă parte.